Taskforce Cyber Limburg
Grootschalige advertentiecampagne op Meta (Facebook & Instagram) in alle 31 Limburgse gemeenten

Dacht het niet! Dat is de zin die je in januari en februari veelvuldig tegenkomt op Facebook en Instagram binnen alle 31 Limburgse gemeenten.

1920 Meta

Dacht het niet! Dat is de zin die je in januari en februari veelvuldig tegenkomt op Facebook en Instagram binnen alle 31 Limburgse gemeenten. Onze boodschap is hard nodig. Maar liefst 16% van de Nederlanders wordt slachtoffer van cybercriminaliteit. Daarom zet onze grootschalige Limburgse advertentiecampagne in op bewustwording én gedragsverandering.

Met name de doelgroepen jongeren, ouderen en ondernemers komen ons tegen met banners over basisprincipes die je vandaag nog toe kunt passen, handige tips en waardevolle waarschuwingen. Onze boodschappen zijn specifiek gericht op jongeren, ouderen en ondernemers, maar zijn waardevol voor iedereen! We adverteren met als doel zoveel mogelijk bewustwording te creëren, de deelname aan activiteiten van initiatiefnemers te bevorderen én ervoor te zorgen dat Limburgers weten wanneer ze ‘Dacht het niet!’ moeten zeggen.

De campagne ‘Dacht het niet!’ draagt samen met jou bij aan het vergroten van bewustwording rondom het thema cybercriminaliteit tijdens een intensieve periode vol activiteiten, workshops en kennisdeling.

Wil jij óók meewerken?
Maak dan gebruik van onze toolkit en gebruik de banners en commercials voor je eigen social media kanalen.

Naar toolkit

Contact

Contactpersoon voor publieke instanties
Céline Snijckers, RIEC Limburg

c.snijckers@rieclimburg.nl

Contactpersoon voor ondernemers
Peter Cox, PVO Limburg

peter.cox@pvo-limburg.nl